tisdag 2 oktober 2012

Spånar på hemsida


Notera fyndig rubrik. Tack.
Hyfsat seg i huvudet efter att ha suttit vaken halva natten och försökt lugna mitt lilla chirpingodjur, hon är jäkligt billig idag – passa på, sitter jag nu och kikar på Västras hemsida. Jag är ju som bekant hemsideansvarig och hemsidan är kasst uppdaterad de senaste månaderna så jag måste verkligen ta tag i det. Men jag är så fruktansvärt less på layouten och därför tar det emot mer än det borde. Jag är rätt less på min egen hemsida också men det är ett så enormt projekt att göra om den att jag inte orkar börja ens, haha. Föreningshemsidan känns hanterbar. Så jag sitter och skissar lite, letar inspiration och funderar över färgval. Tråkigare kan man ha det på sin sista lediga dag innan arbetsveckan drar igång igen, när det regnar ute och alla andra jobbar eller pluggar.

Hemsidan just nu, http://smfvastra.se  
Mamma tycker förresten att jag borde bygga en till marsvinsbur (??!) Anledning? Jag slängde ut min vita Billy i veckan eftersom jag fick en fin gammal hylla av min farmor och farfar som fick ta dess plats. Och skadade som vi tydligen är i min familj vid det här laget tänker vi alla “marsvinsbur” när vi ser en gammal bokhylla, haha. Jag har ingen större lust med en till bur men funderar lite på att bygga en övervåning på tjejernas… En till bur hade egentligen varit praktiskt men jag vill flytta och jag tror att ytterligare en bur i en tilltänkt lägenhet hade fått killen att smälla av, och mig med. Vart tusan skulle jag göra av allt smutsigt spån?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar