torsdag 6 december 2012

Utställningsdags igen

På lördag är det Julshowen (yay!), det ska bli jättemysigt. Vi har planerat att verkligen göra det till en julshow i år, med tomteluvor och julbord och musik och alltihop. Så i eftermiddag ska jag åka och julhandla, big time, har typ världens längsta inköpslista...

Och så har jag anmält fyra marsvin också, det blev så för jag kunde inte välja ;) Gigi, Doris, Vilda och Björn ska med allihop, om jag lyckas trimma färdigt. Det ska bli spännande att se hur det går, och himla nervöst. Man, eller jag, tar väl alltid domarkritik till sig men när det är egenuppfödda djur så tar jag det verkligen personligt, haha. Jag kan inte riktigt hantera att någon kritiserar mina bebisar. Det är en av anledningarna till att de inte är utställda förrän nu, när det är ett år. Förhoppningsvis ska det gå bra, jag tycker att de är riktigt fina nu bägge två. Även om Svan-Vilda sitter som en mindre hösäck när man ställer upp henne.

Bur är löst det med, på lördag får jag köpa loss en bättre begagnad. Så himla skönt! Sen får Kickan bo med Gigi tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar