fredag 28 december 2012

Väntan

Dygn 67, kooom nu bebisarna!

Jag kanske inbillar mig med det känns så många gånger värre att behöva vänta på den här kullen än de vita. Nyfikenheten och otåligheten vet inga gränser! I de vita kullarna vet jag ju vilken färg bebisarna kommer få, det som i grova drag blir en överraskning är sotning, kön och öronveck (och crest eller inte crest). Men nu är det liksom, åhhh det kan bli vad som helst! Hoppas verkligen inte att Kickan får för sig att göra som somliga honor och gå ut till dag 72, då går jag nog under haha. Men med tanke på att hon är öppen två fingrar både i fram- och bakfogen borde det inte dröja sååå länge innan ungarna trillar ur. Ett dygn tror jag.

1 kommentar:

  1. Spännande! Jag skulle nog redan ha dött om jag varit du ;) Jag är också nyfiken på vad som kommer titta ut :)

    SvaraRadera